Çarşamba Seminerleri'nde bu hafta, ’’Bilinçaltı Reklam ‘’ isimli çalışma, Araştırma Görevlisi Eda Özgül tarafından sunuldu.
Araştırma Görevlisi Eda Özgül seminer konusunu şu şekilde özetlemektedir: Bilinçaltı reklam, gözle algılanamayacak kadar kısa süreli sinema ya da televizyon reklamı veya sadece bilinçaltı düzeyde algılanabilecek kadar kısa verilmiş söz, resim ve biçimlerden oluşan reklamlardır. Bilinçaltı reklamlar ürün yerleştirme, 25 kare tekniği gibi tekniklerle yapılmaktadır. Bu nedenle kişiler bilinçaltı reklamlara maruz kaldığını fark etmemektedirler. Televizyon reklamlarında, filmlerde, çizgi filmlerde ve şarkılarda bilinçaltı reklama çok fazla yer verilmektedir. Bilinçaltına işlenen konular kişilerin davranışlarına yön verdiği için bir çok ülkede yasaklanmıştır. Türkiye'de bu konu ile ilgili hukuki düzenlemeler yapılmaktadır ve bilinçaltı reklam yapılması yasaklanmıştır.
- Anadolu Ajansı Staj Programı
- Erasmus Yabancı Dil Sınavı Başvuruları Başladı
- 2024-2025 Güz Dönemi Ara Sınav Programı
- Üniversite Öğrenci Toplulukları İş Birliği ve Destek Programı (ÜNİDES)
- Sosyal Bilimlerde Yeniden Türetilebilirlik
- Sosyal Bilimlerde Etki Analizi
- NEVÜ Kariyer Buluşması
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Programı
- Türk Eğitim Vakfı (TEV) Burs Başvuruları Duyurusu
- TESYEV Burs Başvurusu Duyurusu
- Rektör- Öğrenci Buluşması ve Oryantasyon Programı
- Tek Ders Sınavı Duyurusu
- Öğrenci Kulüplerinin Tanıtımı
- Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- 2024-2025 Güz Dönemi Ders Programı