Çarşamba Seminerleri'nde bu hafta, ’’Bilinçaltı Reklam ‘’ isimli çalışma, Araştırma Görevlisi Eda Özgül tarafından sunuldu.
Araştırma Görevlisi Eda Özgül seminer konusunu şu şekilde özetlemektedir: Bilinçaltı reklam, gözle algılanamayacak kadar kısa süreli sinema ya da televizyon reklamı veya sadece bilinçaltı düzeyde algılanabilecek kadar kısa verilmiş söz, resim ve biçimlerden oluşan reklamlardır. Bilinçaltı reklamlar ürün yerleştirme, 25 kare tekniği gibi tekniklerle yapılmaktadır. Bu nedenle kişiler bilinçaltı reklamlara maruz kaldığını fark etmemektedirler. Televizyon reklamlarında, filmlerde, çizgi filmlerde ve şarkılarda bilinçaltı reklama çok fazla yer verilmektedir. Bilinçaltına işlenen konular kişilerin davranışlarına yön verdiği için bir çok ülkede yasaklanmıştır. Türkiye'de bu konu ile ilgili hukuki düzenlemeler yapılmaktadır ve bilinçaltı reklam yapılması yasaklanmıştır.
- "Geleneksel Kampüs Pazarı" Etkinliği
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
- “Öğrenci Kulüpleri ve Toplulukları Merkezi” ile “Diyanet Genç Ofisi”nin Açılışı ve "Öğrenci Kulüpleri Tanıtım Standı Günleri"
- Rektör- Öğrenci Buluşması ve Oryantasyon Programı
- TEV Burs Başvurusu Duyurusu
- Ortak Seçmeli Dersler Ders Programı
- Jean Monnet Burs Programı 2026-2027 Akademik Yılı Başvuruları Başladı!
- Oryantasyon Programı Düzenlenecektir
- 2025- 2026 Güz Dönemi Ders Programı
- Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı