Çarşamba Seminerleri'nde bu hafta, ’’Bilinçaltı Reklam ‘’ isimli çalışma, Araştırma Görevlisi Eda Özgül tarafından sunuldu.
 Araştırma Görevlisi Eda Özgül  seminer konusunu şu şekilde özetlemektedir: Bilinçaltı reklam, gözle algılanamayacak kadar kısa süreli sinema ya da televizyon reklamı veya sadece bilinçaltı düzeyde algılanabilecek kadar kısa verilmiş söz, resim ve biçimlerden oluşan reklamlardır. Bilinçaltı reklamlar ürün yerleştirme, 25 kare tekniği gibi tekniklerle yapılmaktadır. Bu nedenle kişiler bilinçaltı reklamlara maruz kaldığını fark etmemektedirler. Televizyon reklamlarında, filmlerde, çizgi filmlerde ve şarkılarda bilinçaltı reklama çok fazla yer verilmektedir. Bilinçaltına işlenen konular kişilerin davranışlarına yön verdiği için bir çok ülkede yasaklanmıştır.  Türkiye'de bu konu ile ilgili hukuki düzenlemeler yapılmaktadır ve bilinçaltı reklam yapılması yasaklanmıştır.

- ERASMUS+ YABANCI DİL SINAVI BAŞVURULARI
- İŞKUR Gençlik Programı Kura Çekim Sonucu
- 2025-2026 Güz Dönemi Vize Sınav Programı Duyurusu
- “Açık Kapı Uygulaması” Başlıyor!
- Turizm Topluluğu Yeni Dönem Genel Kurul Toplantısı
- Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Ek Kontenjan Muafiyet Sınavı
- İŞKUR İle Geleceğinize İlk Adım! İŞKUR GENÇLİK PROGRAMI Başvuruları Başladı
- "Geleneksel Kampüs Pazarı" Etkinliği
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
- “Öğrenci Kulüpleri ve Toplulukları Merkezi” ile “Diyanet Genç Ofisi”nin Açılışı ve "Öğrenci Kulüpleri Tanıtım Standı Günleri"
