Önbüro ve Yönetimi Dersine Nevşehir Crowne Plaza Otel, Önbüro Müdürü Orçun Uyar Konuk Oldu.
18/12/2018
Nevşehir Crowne Plaza Otel, Önbüro Müdürü Orçun Uyar, Önbüro ve Yönetimi dersi kapsamında öğrencilere IHG zinciri, marka değeri, Crowne Plaza'da önbüronun işleyişi, önbüroda misafir ilişkileri ve personelin önemi konusunda bilgi verdi. Aynı zamanda IHG'de kariyer olanaklarından da bahseden Uyar, öğrencilerin sorularını yanıtladı.
HABERLER
- NEVÜ Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölüm Öğrencilerinin Başarısı
- NEVÜ Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü'ne Ziyaret
- NEVÜ Turizm Fakültesi Marriott Otel Yöneticilerini Ağırladı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi İlk Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
- Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü 2- 3 ve 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Uyum Programı Düzenlendi
- Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü 2- 3 ve 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Uyum Programı Düzenlendi
- Turizm Fakültesi Turizm Rehberliği Bölümü 2- 3 ve 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Uyum Programı Düzenlendi
- 27 Eylül Dünya Turizm Günü Kutlu Olsun !
- Fakültemize Yeni Kayıt Yaptıran Gastronomi ve Mutfak Sanatları 1. Sınıf Öğrencileri ile Tanışma ve Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı
- Fakültemize Yeni Kayıt Yaptıran Turizm Rehberliği 1. Sınıf Öğrencileri ile Tanışma ve Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı
- Turizm İşletmeciliği 1. Sınıf Öğrencilerine Üniversite Yaşamına Giriş Dersi Kapsamında NUZEM Hakkında Bilgilendirme Yapıldı
- Fakültemize Yeni Kayıt Yaptıran Turizm İşletmeciliği 1. Sınıf Öğrencileri ile Tanışma ve Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı
- Gastrometro Direktörü ve Metro Marketler Kayseri Ekibi NEVÜ Turizm Fakültesi'ni Ziyaret Etti
- Akademik Kurul Toplantısı Yapıldı
- Turizm Rehberliği Öğrencileri Kapadokya’da Sahada Eğitim Aldı