Önbüro ve Yönetimi Dersine Nevşehir Crowne Plaza Otel, Önbüro Müdürü Orçun Uyar Konuk Oldu.
18/12/2018
Nevşehir Crowne Plaza Otel, Önbüro Müdürü Orçun Uyar, Önbüro ve Yönetimi dersi kapsamında öğrencilere IHG zinciri, marka değeri, Crowne Plaza'da önbüronun işleyişi, önbüroda misafir ilişkileri ve personelin önemi konusunda bilgi verdi. Aynı zamanda IHG'de kariyer olanaklarından da bahseden Uyar, öğrencilerin sorularını yanıtladı.




HABERLER
- Profesyonel Koç ve Beyin Antrenörü Özlem Şenlik, Önbüro ve Yönetimi Dersinde Öğrencilerle Buluştu
- Profesyonel Turist Rehberi Tülay Özdemir, Turizm Dersinde Deneyimlerini Paylaştı
- NEVÜ Turizm Rehberliği Bölümü Turizm Dersine NERO Yönetim Kurulu Üyesi Profesyonel Turist Rehberi Aziz Acar Konuk Oldu
- NEVÜ’lü Genç Turizmciler Sürdürülebilir Gelecek İçin Fidanları Toprakla Buluşturdu
- NEVÜ Turizm Fakültesi ile NEVÜ Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Elemanları Yabancı Dil Eğitimi İçin Bir Araya Geldi
- NEVÜ Turizm Topluluğundan Kültürel Gezi Etkinliği
- HMS Otelcilik Sistemleri, NEVÜ Turizm Fakültesi Öğrencilerine Uygulamalı Çevrimiçi PMS Eğitimi Verdi
- NEVÜ Turizm Fakültesi’nde Utopia Cave Hotel’den Uygulamalı Kokteyl Etkinliği
- NEVÜ Turizm Fakültesi’nde Acer Cave Otel Müdürü Seda Aydoğdu Öğrencilerle Buluştu
- NEVÜ’de “Geleceğin Liderlerinin Zihin Yapısı” Konulu Konferans Düzenlendi