Önbüro ve Yönetimi Dersine Nevşehir Crowne Plaza Otel, Önbüro Müdürü Orçun Uyar Konuk Oldu.
18/12/2018
Nevşehir Crowne Plaza Otel, Önbüro Müdürü Orçun Uyar, Önbüro ve Yönetimi dersi kapsamında öğrencilere IHG zinciri, marka değeri, Crowne Plaza'da önbüronun işleyişi, önbüroda misafir ilişkileri ve personelin önemi konusunda bilgi verdi. Aynı zamanda IHG'de kariyer olanaklarından da bahseden Uyar, öğrencilerin sorularını yanıtladı.
HABERLER
- NEVÜ’de "Turist Rehberi Olabilmek" Konulu Konferans Gerçekleştirildi
- Barış Keskin ile Mutfak Söyleşisi ve Şefin Tabağı Workshop Gerçekleştirildi
- NEVÜ’de "United Towers Yurtdışı Eğitim ve Kariyer" Semineri Düzenlendi
- NEVÜ Turizm Rehberliği Öğrencileri Keşlik Manastırı ve Sobesos Antik Kenti’nde
- Turizm Rehberliği 1. Sınıf Öğrencilerine Teknik Gezi Düzenlendi
- Turizm İşletmeciliği Bölüm Öğretim Elemanlarımız Konya Turizm Çalıştayı’na Katıldılar.
- Gastrometro'ya Teknik Gezi Düzenlendi
- GMS Öğrencilerine Yönelik Gingerbread House Etkinliği Gerçekleştirildi
- NEVÜ’lü Geleceğin Turizm Rehberleri Eğitim Gezisinde
- Etlerin Marinasyonu ve Sunumu Workshopu Gerçekleştirildi
- Profesyonel Turist Rehberi Dr. Bülent YORGANCI Etkinlik Yönetimi Dersine Konuk Oldu
- NEVÜ Turizm Rehberliği Bölümünden Antalya-Muğla Bölgesine Kültürel Miras Gezisi
- Profesyonel Turist Rehberi Garen Abrahamoğlu, Turizm Sosyolojisi Dersine Konuk Oldu
- Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi ve Nevşehir Rehberler Odası Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
- NEVÜ Turizm Fakültesi’ne Akreditasyon Değerlendirme Ziyareti