Çevrim içi olarak düzenlenen panele, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Turizm Fakültesinden Dr. Öğr. Üyesi Seden Doğan ile Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Turizm Fakültesinden Öğr. Gör. Murat Toker konuk olarak katıldı. Panelistler, “Eğitim ve Kariyer Planlaması Perspektifinde Turizmde Dijitalleşme” konusu üzerine değerlendirmelerde bulundu.
Moderatörlüğünü Turizm Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ömer Çoban’ın yaptığı panelde, Doğan öğrencilere eğitimde dijitalleşme ile ilgili bilgi ve tecrübelerini aktarırken, Toker ise dijitalleşmenin kariyer planlama sürecini nasıl şekillendirdiğini anlattı.
Panele, Turizm Fakültesi lisans öğrencileri ile Turizm Araştırmaları Enstitüsü lisansüstü öğrencilerinin yanı sıra Turizm Fakültesi öğretim elemanları da katılım sağladı.
Panel, sektörün dönüşümüne ve dijitalleşmenin sektöre yansımalarına ilişkin değerlendirmelerin ardında sona erdi.
- Turizm İşletmeciliği Bölüm Öğretim Elemanlarımız Konya Turizm Çalıştayı’na Katıldılar.
- Gastrometro'ya Teknik Gezi Düzenlendi
- GMS Öğrencilerine Yönelik Gingerbread House Etkinliği Gerçekleştirildi
- NEVÜ’lü Geleceğin Turizm Rehberleri Eğitim Gezisinde
- Etlerin Marinasyonu ve Sunumu Workshopu Gerçekleştirildi
- Profesyonel Turist Rehberi Dr. Bülent YORGANCI Etkinlik Yönetimi Dersine Konuk Oldu
- NEVÜ Turizm Rehberliği Bölümünden Antalya-Muğla Bölgesine Kültürel Miras Gezisi
- Profesyonel Turist Rehberi Garen Abrahamoğlu, Turizm Sosyolojisi Dersine Konuk Oldu
- Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi ve Nevşehir Rehberler Odası Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
- NEVÜ Turizm Fakültesi’ne Akreditasyon Değerlendirme Ziyareti
- NEVÜ Turizm Fakültesi ‘Avrupa Konseyi Kültür Rotaları Enstitüsü Üniversiteler Ağı’nda
- NEVÜ Turizm Fakültesi Turizm Rehberliği Bölümü Öğrencilerine Yönelik Kültürel Miras Gezisi Düzenlendi
- Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi (NEVÜ) Turizm Fakültesi’ne Dekan Ataması Yapıldı.
- Turizm İşletmeciliği Bölümü Öğrencilerine Erasmus Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı
- NEVÜ Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölüm Öğrencilerinin Başarısı