Kat Hizmetleri Dersine Crowne Plaza Hotel Kat Hizmetleri Müdürü Hakan Fidancı Konuk Oldu
22/03/2024
18 Mart 2024 Pazartesi günü Turizm İşletmeciliği Bölümü 2. Sınıf Kat Hizmetleri dersine Crowne Plaza Hotel Kat Hizmetleri Müdürü Hakan Fidancı konuk oldu. Kat hizmetleri dersi kapsamında temizlik, dekorasyon ve hijyen konularına değinen Fidancı, sektördeki deneyimlerini de öğrencilerle paylaşarak soruları yanıtladı. Dersin sonunda Dr. Öğr. Üyesi Gaye Deniz tarafından Fidancı’ya teşekkür belgesi takdim edildi.


HABERLER
- NEVÜ’de Turizmde Dijital Dönüşümün Yol Haritası Çizildi
- Profesyonel Turist Rehberi Hasret Muharrem Arslan, Turizm Dersinde Deneyimlerini Paylaştı
- Profesyonel Koç ve Beyin Antrenörü Özlem Şenlik, Önbüro ve Yönetimi Dersinde Öğrencilerle Buluştu
- Profesyonel Turist Rehberi Tülay Özdemir, Turizm Dersinde Deneyimlerini Paylaştı
- NEVÜ Turizm Rehberliği Bölümü Turizm Dersine NERO Yönetim Kurulu Üyesi Profesyonel Turist Rehberi Aziz Acar Konuk Oldu
- NEVÜ’lü Genç Turizmciler Sürdürülebilir Gelecek İçin Fidanları Toprakla Buluşturdu
- NEVÜ Turizm Fakültesi ile NEVÜ Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Elemanları Yabancı Dil Eğitimi İçin Bir Araya Geldi
- NEVÜ Turizm Topluluğundan Kültürel Gezi Etkinliği
- HMS Otelcilik Sistemleri, NEVÜ Turizm Fakültesi Öğrencilerine Uygulamalı Çevrimiçi PMS Eğitimi Verdi
- NEVÜ Turizm Fakültesi’nde Utopia Cave Hotel’den Uygulamalı Kokteyl Etkinliği