Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü bünyesinde yürütülen “Yiyecek-İçecek Servisi” dersi kapsamında, Öğretim Üyesi Doç. Dr. Şule Ardıç Yetiş tarafından “Misafir İlişkilerinin İncelikleri” konulu bir etkinlik gerçekleştirilmiştir. Etkinliğe, Cappadocia Marriott Hotel Yiyecek-İçecek Müdürü Sayın Ferit Çağırman konuk konuşmacı olarak ağırlanmış ve 2. sınıf Turizm İşletmeciliği öğrencileriyle bir araya gelerek turizm sektöründeki mesleki deneyimlerini paylaşmıştır. Ayrıca, misafir ilişkilerinde karşılaşılan sorunların telafisine yönelik süreçler ile servis esnasında dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında örnek olay (vaka) çalışmaları gerçekleştirilmiştir.
Etkinlik, katkılarından dolayı Sayın Ferit Çağırman’a Turizm Fakültesi yönetimi adına Doç. Dr. Şule Ardıç Yetiş tarafından takdim edilen teşekkür belgesi ile sona ermiştir.



- Havayolu İşletmeciliği Deneyimi, Önbüro ve Yönetimi Dersi Kapsamında Öğrencilerle Paylaşıldı
- NEVÜ’de Turizmde Dijital Dönüşümün Yol Haritası Çizildi
- Profesyonel Turist Rehberi Hasret Muharrem Arslan, Turizm Dersinde Deneyimlerini Paylaştı
- Profesyonel Koç ve Beyin Antrenörü Özlem Şenlik, Önbüro ve Yönetimi Dersinde Öğrencilerle Buluştu
- Profesyonel Turist Rehberi Tülay Özdemir, Turizm Dersinde Deneyimlerini Paylaştı
- NEVÜ Turizm Rehberliği Bölümü Turizm Dersine NERO Yönetim Kurulu Üyesi Profesyonel Turist Rehberi Aziz Acar Konuk Oldu
- NEVÜ’lü Genç Turizmciler Sürdürülebilir Gelecek İçin Fidanları Toprakla Buluşturdu
- NEVÜ Turizm Fakültesi ile NEVÜ Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Elemanları Yabancı Dil Eğitimi İçin Bir Araya Geldi
- NEVÜ Turizm Topluluğundan Kültürel Gezi Etkinliği
- HMS Otelcilik Sistemleri, NEVÜ Turizm Fakültesi Öğrencilerine Uygulamalı Çevrimiçi PMS Eğitimi Verdi